Frakt og Levering
Vær oppmerksom! Vi tar ikke ansvar for kjøp gjort hos andre aktører.
Vær derfor oppmerksom på dette når du handler fra andre kilder enn oss.
Vi har fått tilbakemeldinger fra kunder som har handlet hos andre aktører, og dette har resultert i lange leveringstider, uventede ekstrakostnader og dårlig kundeservice. Når du kjøper fra slike aktører, kan du ikke forvente å få 2-års garanti på produktet, samt oppleve problemer, hvis du ønsker å returnere eller be om refusjon.
Vi vil gjerne gi deg den beste mulige kundeservicen, men dessverre kan vi ikke ta ansvar for transaksjoner som er gjort utenfor vår kontroll.
Takk for at du tar dette i betraktning, og hvis du har noen spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss!
Frakt Policy
Alle bestillinger behandles innen 1 til 3 virkedager (unntatt helger og helligdager) etter å ha mottatt ordrebekreftelsen på e-post.
Du vil motta et nytt varsel når bestillingen din er sendt.
Hvis det er en forsinkelse i forsendelsen av bestillingen din, vil vi kontakte deg via e-post eller telefon.
Forsendelsesbekreftelse og ordresporing
Når bestillingen din er sendt, vil du motta en forsendelsesmelding fra oss. Du kan spore bestillingen din på side: Spor Bestillingen Min
Hvis du ikke har mottatt fraktinformasjonen etter 3 dager (unntatt helger og helligdager) etter å ha mottatt ordrebekreftelsen, vennligst kontakt oss på mail@bebird.no med navn og ordrenummer, så ser vi nærmere på det for deg.
Estimert leveringstid
Alle våre produkter sendes fra Norge.
Leveringstiden kan variere avhengig av omstendigheter.
Den estimerte leveringstid (unntatt helger og helligdager) er som følger:
Nordiske land: 1–5 dager avhengig av land.
Det estimerte leveringstiden er basert på gjennomsnittet av alle produkter/forsendelser, det er ikke 100 % nøyaktig, og kan variere avhengig av sesong.
Hvis du ikke har mottatt produktet innen 2 dager (unntatt helger og helligdager) etter beregnet leveringstid, vennligst kontakt oss.
Hvis du har spørsmål om frakt eller andre temaer, kan du kontakte oss på mail@bebird.no
Toll og Avgifter
Hos Bebird er det ingen overraskelser. Du betaler bare den oppgitte prisen. Andre aktører sender fra utlandet og har ekstra kostnader, men hos oss er dette ikke en bekymring.
Garanti/Skader
Vi har 2års garanti på alle våre produkter, som vil si at dersom produktet blir selv ødelagt, kan du be om å få tilsendt en ny enhet, eller be om refusjon.
For å kunne åpne en sak, må vi først bekrefte at enheten faktisk har blitt ødelagt. Hvis dette er tilfelle, vennligst kontakt oss via e-post på mail@bebird.no
Dersom du mottok bestillingen skadet, vennligst kontakt oss.
NB! Lagre alt av emballasjemateriale og produktet før du sender inn et krav.