Retur og Refusjon
Angrerett
Vi har 14 dagers returrett, som betyr at du har 14 dager på deg til å be om retur etter du har mottatt bestillingen.
For å være kvalifisert for retur, må varen din være i samme stand som du mottok den, med merkelapper og i originalemballasjen.
For å starte en retur kan du kontakte oss på mail@bebird.no. Hvis returen din godtas, sender vi deg et returskjema, samt instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer som sendes tilbake til oss, uten og har bedt om retur vil ikke bli akseptert.
Du kan alltid kontakte oss for eventuelle returspørsmål på mail@bebird.no
Skader og problemer
Vennligst inspiser bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og rette det opp.
Refusjoner
Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og gi deg beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis godkjent, vil du bli automatisk refundert på den opprinnelige betalingsmåten. Det kan ta opptil 10 virkedager, før du mottar beløpet på kortet.
Kansellering
Send en e-post til vår kundeservice med ditt bestillingsnummer. Vennligst kontakt oss før produktet sendes ut, ellers aksepteres ikke forespørselen om kansellering.
Hyggelige påminnelser:
a) Fraktgebyr er inkludert ved retur av pakken.
b) Hvis du ennå ikke har mottatt en refusjon etter behandlingen, må du først sjekke bankkontoen din på nytt. (Kontakt kredittkortselskapet eller banken, det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert.)