Samme funksjoner kan også tilbys for kjæledyr.
Ofte stilte spørsmål
Her finner du spørsmål som kan være relatert til det du lurer på. Dersom du ikke finner nyttig informasjon, kontakt oss!
Hva kan jeg bruke Bebird til?
Bebird er primært designet for bruk i ører, men kan også brukes i halsen, nesen og andre områder på kroppen som ikke er synlige.
Kan Bebird brukes til barn?
Bebird kan brukes av barn, men en voksen bør overvåke og sørge for at det brukes på en sikker og hensiktsmessig måte.
Hvor lang tid tar det før varen er levert?
Behandlingen av din bestilling vil ta 1-3 virkedager.
Leveringstiden er fra 1-5 virkedager, avhengig av hvor du bor i Norge.
Blir pakken min sendt med sporing, fra et lager i Norge?
Ja, selvfølgelig.
Alle våre pakker sendes direkte til deg fra vårt varelager i Sandefjord.
Du kan spore pakken din, gjennom Postens sporsystem.
Må jeg betale toll og gebyr?
Nei, hos oss er det ingen overraskelser.
Du betaler bare den oppgitte prisen.
Andre aktører sender fra utlandet og har ekstra kostnader, men hos oss er dette ikke en bekymring.
Kan jeg kansellere bestillingen min?
Ja, vennligst send oss en e-post til kundeservice "mail@bebird.no" med opplysninger om ditt bestillingsnummer.
Kontakt oss før produktet sendes ut for å bekrefte kansellering.
Kan jeg returnere produktet mitt?
Vi gir deg en returfrist på 14 dager.
For en godkjent retur, må varen være ubrukt og i samme stand som da du mottok den.
Inkludert original emballasje.
Du må fremlegge en kvittering eller bevis på kjøp.
Er det enkelt å sette opp?
Det trengs kun 3 trinn for å sette opp Bebird:
1.Ta ut produktet fra pakningen.
2.Last ned Bebird-appen på Google Play/APP Store.
3.Slå på Wi-Fi på telefonen, deretter kobler du til "bebird-XXXX"
Kan jeg bruke denne ørevoksfjerningen uten internett?
Ja. Bebird har integrert WiFi, som gir deg muligheten til å bruke
produktet uten å være koblet til en lokal Internett-tilkobling.
Få din Bebird nå 💙
Bli med i vårt nyhetsbrev
Abonner på nyhetsbrevet for å få spesialtilbud!